Viborg Håndbold Klub

VHK værdier:

Udvikling | Fællesskab | Ordentlighed

Viborg HK klar til sæsonen 2021/2022

Sæsonen 2020/2021 vil gå over i historien som sæsonen, der aldrig rigtig blev det helt store højdepunkt pga. Corona. Hallerne blev lukket ned midt i december, og vi måtte først mødes udendørs d. 1. marts. Så havde vi 1,5 måneders udendørsaktivitet, indtil hallerne blev åbnet op onsdag d. 21. april. En festdag for alle og i VHK træner vi med de gamle årgange i resten af april måned. I maj er vi så klar til at starte i de nye aldersgrupper, og vi står klar til at modtage både nye og nuværende medlemmer.

Dog er foreningslivet i Danmark pt. underlagt en del restriktioner med forsamlingsforbud og lign. Derfor skal man, hvis man er interesseret i at komme til en prøvetræning i klubben, kontakte den årgangsansvarlige og aftale dette med denne. Derved kan vi sikre os, at alle gældende retningslinjer bliver overholdt.