Viborg Håndbold Klub

VHK værdier:

Udvikling | Fællesskab | Ordentlighed

Vores Facebook nyheder

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
3 uger siden
Viborg HK Forening

𝐕𝐢 𝐞𝐫 𝐯𝐢𝐥𝐝𝐞 𝐦𝐞𝐝 𝐡𝐚̊𝐧𝐝𝐛𝐨𝐥𝐝𝐬𝐤𝐨𝐥𝐞!

100 skønne håndboldspillere til årets sommerhåndboldskole.

Vi har haft fantastiske 3 dage og glæder os til at se spillerne igen næste gang vi afvikler håndboldskole.

Vi uploader løbende flere billeder, så følg gerne med 😊
... Se mereSe mindre

𝐕𝐢 𝐞𝐫 𝐯𝐢𝐥𝐝𝐞 𝐦𝐞𝐝 𝐡𝐚̊𝐧𝐝𝐛𝐨𝐥𝐝𝐬𝐤𝐨𝐥𝐞!

100 skønne håndboldspillere til årets sommerhåndboldskole.

Vi uploader løbende flere billeder, så følg gerne med 😊Image attachmentImage attachment+5Image attachment
1 måned siden
Viborg HK Forening

Vi er meget glade for, at FysioDanmark Viborg skal være vores gode samarbejdspartnere i endnu en sæson.

Husk at støtte vores sponsorer - de støtter os.Viborg HK Forening og Thomas fra FysioDanmark Viborg har i mange år, haft et godt samarbejde. Det blev idag forlænget, så FysioDanmark Viborgs logo fortsat er på samtlige trænere og lederes klubtrøjer i Viborg HK Forening.
... Se mereSe mindre

Husk at støtte vores sponsorer - de støtter os.

1 CommentKommenter på Facebook

Tillykke Thomas.

1 måned siden
Viborg HK Forening

Nanna fra vores U19 hold, er sammen med Ida og Laura fra liga-holdet, smuttet med Landsholdet på tur. De ser ud til at have det rigtig godt.
💪💪💪.

𝐄𝐧 𝐯𝐚̊𝐝 𝐨𝐦𝐠𝐚𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐚𝐜𝐡𝐡𝐚̊𝐧𝐝𝐛𝐨𝐥𝐝 ☔️

U11 og U13 piger var smuttet ud i den anden ende af byen for at deltage i et beachstævne.

Vi havde 6 hold afsted, som alle hyggede, grindede, heppede og øvede sig i de ting der gør beachhåndbold sjovt 😊.

Tak til @sikhåndbold for at arrangere og invitere 😊

𝐄𝐧 𝐯𝐚̊𝐝 𝐨𝐦𝐠𝐚𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐚𝐜𝐡𝐡𝐚̊𝐧𝐝𝐛𝐨𝐥𝐝 ☔️

Tak til @sikhåndbold for at arrangere og invitere 😊Image attachmentImage attachment+2Image attachment

1 CommentKommenter på Facebook

De sejeste tøser...har selv en på hver af de to årgange, så det blev en lang og lettere fugtig familiedag, med masser af kampgejst, smil og sejrsdans...💪❤️

Viborg HK Forening

U11 drengene har i dag deltaget i Stjær Cup og hvilket fantastisk vejr til udendørs håndbold ☀️
Drengene har hygget sig og spillet rigtig flot håndbold.
Det blev til en flot 2.plads og sølvmedaljer 🥈
... Se mereSe mindre

Drengene har hygget sig og spillet rigtig flot håndbold.
Det blev til en flot 2.plads og sølvmedaljer 🥈Image attachmentImage attachment+1Image attachment

3 CommentsKommenter på Facebook

Stort tillykke 🌟

Flot👍👏

Sådan og Tillykke til jer alle 💪🤠👍💚

𝐊Æ𝐌𝐏𝐄 𝐒𝐓𝐎𝐑 𝐓𝐀𝐊!

Tak til alle jer der har downloadet OK-appen og sender jeres sponsorstøtte til VHK Forening :-).

𝟙𝟜.𝟙𝟘𝟞,𝟛𝟠 𝕜𝕣. 𝕖𝕣 𝕡𝕒̊ 𝕧𝕖𝕛 𝕥𝕚𝕝 𝕠𝕤.
Det er virkelig et flot beløb, som vi værdsætter helt vildt meget.

𝐊Æ𝐌𝐏𝐄 𝐒𝐓𝐎𝐑 𝐓𝐀𝐊!

𝟙𝟜.𝟙𝟘𝟞,𝟛𝟠 𝕜𝕣. 𝕖𝕣 𝕡𝕒̊ 𝕧𝕖𝕛 𝕥𝕚𝕝 𝕠𝕤.
Det er virkelig et flot beløb, som vi værdsætter helt vildt meget.
Viborg HK Forening

Har du husket at få indbetalt kontingent for sommertræningen? 🙂 ... Se mereSe mindre

Har du husket at få indbetalt kontingent for sommertræningen? :-)
Viborg HK Forening

𝐕𝐨𝐫𝐞𝐬 𝐬𝐮𝐩𝐞𝐫 𝐝𝐞𝐣𝐥𝐢𝐠𝐞 𝐔𝟏𝟓 𝐩𝐢𝐠𝐞𝐫 𝐞𝐫 𝐢 𝐠𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐦𝐞𝐫𝐭𝐫æ𝐧𝐢𝐧𝐠𝐞𝐧!
Hvis du er årgang 2009 og 2010 og har lyst til at spille på et hold hvor fællesskab og udvikling er i højsædet, er du meget velkommen hos os!

Træner er Jørgen Larsen - tlf. 25 14 43 66
Sommertræningstiderne er:
Onsdage kl. 16.30 - 18.00 i BioCirc Arena 5
Fredag kl. 16.00 - 17.30 i BioCirc Arena 2
... Se mereSe mindre

𝐕𝐨𝐫𝐞𝐬 𝐬𝐮𝐩𝐞𝐫 𝐝𝐞𝐣𝐥𝐢𝐠𝐞 𝐔𝟏𝟓 𝐩𝐢𝐠𝐞𝐫 𝐞𝐫 𝐢 𝐠𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐦𝐞𝐫𝐭𝐫æ𝐧𝐢𝐧𝐠𝐞𝐧!

Træner er Jørgen Larsen - tlf. 25 14 43 66
Sommertræningstiderne er: