Viborg Håndbold Klub

Håndbold ungdom
Drenge håndbold Viborg

Ny Spiller?

Vi glæder os til at byde dig velkommen som spiller i Viborg HK. Vi har hold til alle årgange og der er altid plads til flere spillere. Viborg HK er hverken en bredde eller en elite klub. Der er plads til alle, uanset niveau.

Når du vælger at spille håndbold i VHK kan du altid starte med nogle prøvetræninger for at finde ud af om det er noget for dig. Kontaktoplysningerne til træneren finder du på holdsiderne.

Du er velkommen til at kontakte træneren inden træningen, eller bare møde op til en træning. Den gratis prøvetræningsperiode er max fire uger, herefter skal der tages en beslutning om man ønsker at forsætte. Efter fire uger skal spillerne indmeldes og der skal betales kontingent.

Indmeldelse og kontingent foregår online via Conventus. Der kan ikke spilles kamp inden der er betalt kontingent. Spørg endelig din træner eller holdleder, hvis du er i tvivl om noget.

Vi glæder os til at se jer i hallen.