Viborg HK håndboldskole

De sidste seks år har VHK arrangeret Håndboldskole i uge 7 for piger og drenge i 8-12-årsalderen, og det gør vi også i 2021. Håndboldskolen handler om fællesskab og gode håndboldaktiviteter, og der er mulighed for at styrke både de håndboldmæssige og de sociale kompetencer. Målet med Håndboldskolen er, at give børnene en god oplevelse med fysiske aktiviteter og kammeratskab – også på tværs af klubberne.

Vi har ofte kendte gæstetrænere med på håndboldskolen, ligesom nogle af vores egne ligaspillerne også kommer forbi for at træne og skrive autografer. De sidste to år har vi haft samarbejde med tidligere landsholdsspiller og ligaspiller i BSH Michael Knudsen, der er leverandør af bolde til Håndboldskolen.

Vi afholder håndboldskolen mandag, tirsdag og onsdag i uge 7. Vi har 100 pladser og er så privilegerede at have udsolgt hvert år. Hvis du er interesseret, kan du følge os på facebook på Viborg HK håndboldskole. Det er også på den side, der bliver informeret om tilmelding, program osv.

Har du spørgsmål til håndboldskolen er du velkommen til at kontakte ungdomsformand Karin Grønkjær på tlf. 3033 3932.