Nicolej Krickau

Toptræner på besøg i VHK Forening

Vi har haft besøg af Nicolej Krickau, som holdt inspirationskursus, hvor der var fokus på, hvordan man får de fysisk mindre bagspillere implementeret i sit angrebsspil.
14 af vores egne trænere deltog i kurset og flere af vores U17 og U19 piger deltog som medie på kurset.

Læs her hvad pigerne synes om at være medie sådan en aften:

-Vi – U17 og U19 piger i Viborg HK – havde en fantastisk træning i mandags, med en masse sjov og læring. Nikolej var god til at forklare, god til at rette på os og god til at lytte. Selvom han var hård og kontant, gav han os alligevel nogle små, men vigtige redskaber, som vi alle tager med videre i fremtidige kampe og træninger. Det var fedt, at han både havde tid til os spillere, men også koncentrerede sig om de andre 54 trænere på tilskuerrækkerne. Der var super god stemning og alt i alt en fed træning med en stor flok glade piger.

VHK Forening