Viborg Håndbold Klub

VHK værdier:

Udvikling | Fællesskab | Ordentlighed

Vores Facebook nyheder

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Årets årlige generalforsamling er afhold.

Nedenfor finder I formandens årsberetning:

Formandens årsberetning 2024/2025

Sæsonen 2024/2025 har været endnu en sæson med mange gode oplevelser.
Vi har fortsat pænt med medlemmer i klubben nemlig 423 – sidste år 417 - så en fremgang på 6. At fastholde og udvide medlemstallet skyldes først og fremmest at der bliver lavet et godt stykke arbejde af vore frivillige, men også fordi vi i samarbejde med Idrætsrådet har gennemført Pulsåret (2024) igen/igen - et initiativ hvor vi inviterede 2. klasserne fra vore naboskoler ind til håndboldaktiviteter. Vi har også i år (2025) gennemført Pulsåret, og vi forventer at se en positiv effekt af dette arbejde i de kommende år. Og som noget helt nyt lagde vi hen over foråret kimen til SFO-håndbold, hvor vi inviterer SFO’erne fra Nordre og Vestre skole til at komme til håndbold nogle eftermiddage hen over 3-4 uger.
Økonomi – vi har fået stabiliseret vores økonomi. Vi sparer fortsat, hvor der kan spares, og vi laver stadig aktiviteter for at fremme økonomien bl.a. en stor sponsorindsats, Bambusa strømpesalg, Julekalender, flere opgaver ved Generation Handball, OK app, 2 håndboldskoler med mange deltagere, kiosk i hallen med kage- og tøjsalg ved hjemmestævner osv. Og det har haft en stor effekt, som kan ses på årets resultat – TAK for det.
Træner/ledermøder – vi har hen over året afholdt 4 møder for træner/ledergruppen. Møderne er vigtige, dels for at dele informationer/viden og dels for at skabe et fællesskab med fælles forståelse for vores mål og værdier. Der er god opbakning og gode debatter.
Bestyrelsen har arbejdet med et projekt vedr. Frivillighed og organisering af Klubben. Der er lavet en beskrivelse af de mange opgaver, som ligger i VHK, dels for at øge overskueligheden af opgaverne og dels for at øge tilgangen af frivillige.
Andre tiltag i VHK
- Tobaksfri hal er en realitet – vi har sammen med de øvrige brugere og Viborg Kommune fået lavet området til tobaksfri – det er et godt signal at sende til vore medlemmer og brugere
- Kaffemøder med trænergrupperne – vi afviklede i vinters kaffemøder, hvor et bestyrelsesmedlem mødtes med årgangstrænerne for at drøfte dagligdagen generelt. Vi fik rigtig god respons og tiltaget fortsætter i år
- Streaming af kampe har været drøftet flere gange hen over det sidste år – specielt fordi et kommercielt firma har ønsket at streame alle kampe i alle haller i DK. Vi sagde nej tak af principielle og værdimæssige grunde – og nu viser alle anbefalinger, at der ikke bør streames håndbold i børne- og ungerækkerne
- Målsætning – flere drengespillere og flere seniordamer. Vi forsøgte at lave en indsats for at få flere drenge og damespillere til klubben. Det er svært med drenge, hvorimod vores dameafdeling er er vokset med to hold
- Trænerforum for U15, U17 og U19 – der afholdes fællesmøder for trænerne i de tre årgange hver anden måned, hvor der drøftes værdier, strategier og praktiske forhold.
Håndbolden – her har 24/25 budt på mange gode resultater, både sociale, trivselsmæssige, udviklingsmæssige og sportslige. Jeg nyder at mærke det gode humør og den gode energi, hver gang jeg kommer i hallen.
Deltagelse i stævner
- Vi i deltog igen i 24 med alle holdene i Generation Handball
- Deltagelse i Tornby Cup i sept. 24
- Deltagelse i PåskeCup i Skive

- Sæsonens resultater
U7 Mix - Deltog i DGI stævner hele sæsonen
U9 Drenge - Deltog i DGI stævner hele sæsonen
U9 piger - Spillede i B og C-rækken. (Ingen slutplacering, da dette ikke bliver registreret i denne årgang)
U11 drenge – hold i A-rækken og de sluttede henholdsvis som nr. 3. hold 2 spillede i B-rækken og vandt rækken. Det sidste hold spillede i C rækken og blev nr. 2.
U11 piger - Hold 1 spillede i B-rækken og sluttede som nr 2. Hold 2 spillede i C rækken og sluttede som vinder.
U13 piger - Hold 1 spillede i A rækken og sluttede som nr. 2 i puljen. Hold 2 spillede i B rækken og sluttede som nr. 4. Hold 3 spillede i B-rækken og sluttede som vinder af rækken og hold 4 spillede i C-rækken og sluttede som nr. 2.
U13 drenge – hold 1 spillede i B-rækken og sluttede som nr. 3. Hold 2 spillede i C-rækken og sluttede som nr. 5.
U15 drenge - spillede i A rækken og sluttede som nr. 2.
U15 piger - Hold 1 spillede 2. division og blev nr. 4. Hold 2 spillede i B-rækken og blev nr. 5.
U17 piger - Hold 1 Spillede i 1. div. A og blev nr. 6 i deres pulje. Hold 2 spillede i 2. div. og blev nr. 2 i deres række.
U19 piger - Hold 1 spillede i LIGA rækken og blev nr. 4. Hold 2 spillede i 1. division og sluttede som nr. 2 i deres række. Hold 3 spillede i 1. div og blev nr. 2.
Serie 3 kvinder – blev nr. 2 i puljen
SO deltog med 3 hold i turneringen og de klarede sig alle meget fint – hold 1 blev vinder af puljen.

Spillere udtaget landshold
• Clara Bro – deltaget i slutrunde
• Cecilie Zimmer – deltaget i slutrunde

Julearrangement – vi fik heldigvis stablet en rigtig fin juleafslutning på benene i december måned i Loungen, og der var ca. 250 børn og unge, der deltog i en festlig aften med mad, julemand og pakkespil.
Der er kommet en forpagter på vores cafe – Tonny Hoberg, Vammen Kro – og det er med til at give ekstra liv i hallen.

For to år siden ansatte vi talentchef Nicolaj Danefeld i en kombineret stilling sammen med Aps’ og Viborg Elite. I VHK har Nicolaj haft ansvaret for U19 og samtidig lavet et arbejde for at der er sammenhæng fra U15 og til U19. Sammen med trænerne/holdlederne i årgangene har vi et attraktivt miljø, som vi kan se, der er meget stor tilslutning til.

Samarbejde ”ud af huset”-
- Hald Ege Efterskole – her fortsatte det gode samarbejde, hvor efterskoleelever med niveau til første hold U17 piger inviteres ind i Foreningen
- Aps’et – der er en rigtig fin dialog med Aps, og der samarbejdes om flere ting – Jens Steffensen understøtter det gode forhold.
- Ligaholdet – vi har U19 spillere, der deltager i ligatræningerne – godt både for udviklingen og motivationen
- Idrætsrådet – fint samarbejde vedr. håndboldtiltag i kommunen bl.a. Pulsåret og netværksmøder
- Viborg Elite – fint samarbejde med Mads Bendixen vedr. talentudvikling/Viborg Elite
Der skal lyde en stor tak til vore samarbejdspartnere, der bakkede op om foreningen i det forløbne år.
Tak til personalet i Viborg Station Center, BIOCIRC Arena samt Viborg Kommune, som altid er behjælpelige, når vi har brug for det.
Stor tak til Aps’ – Jens – for den positive tilgang til foreningens arbejde.
En særlig og helt speciel tak til alle de frivillige personer, som har investeret mange timer i Viborg Håndboldklub. Her tænker jeg på holdledere, udvalgsmedlemmer, forældretrænere, trænere, og alle de forældre, som har hjulpet os gennem året med forskellige opgaver.
Speciel tak til
- Jimmi Norsk Hansen - turneringsleder
- Heine Finderup Jensen - tøjmand
- Johnny Bager – materialemand
Uden jeres samlede hjælp kunne vi ikke være den forening, som vi er i dag.

Og endelig en speciel tak for indsatsen til bestyrelsesmedlemmerne for godt samarbejde. Igen et år med både sjove og svære udfordringer, men alle har budt ind med løsninger på de opgaver, som vi har haft. TAK

Børge Hansen
Formand, Viborg HK Forening
... Se mereSe mindre

Årets årlige generalforsamling er afhold.

Nedenfor finder I formandens årsberetning:

Formandens årsberetning 2024/2025

Sæsonen 2024/2025 har været endnu en sæson med mange gode oplevelser.
Vi har fortsat pænt med medlemmer i klubben nemlig 423 – sidste år 417 - så en fremgang på 6. At fastholde og udvide medlemstallet skyldes først og fremmest at der bliver lavet et godt stykke arbejde af vore frivillige, men også fordi vi i samarbejde med Idrætsrådet har gennemført Pulsåret (2024) igen/igen - et initiativ hvor vi inviterede 2. klasserne fra vore naboskoler ind til håndboldaktiviteter. Vi har også i år (2025) gennemført Pulsåret, og vi forventer at se en positiv effekt af dette arbejde i de kommende år. Og som noget helt nyt lagde vi hen over foråret kimen til SFO-håndbold, hvor vi inviterer SFO’erne fra Nordre og Vestre skole til at komme til håndbold nogle eftermiddage hen over 3-4 uger.
Økonomi – vi har fået stabiliseret vores økonomi. Vi sparer fortsat, hvor der kan spares, og vi laver stadig aktiviteter for at fremme økonomien bl.a. en stor sponsorindsats, Bambusa strømpesalg, Julekalender, flere opgaver ved Generation Handball, OK app, 2 håndboldskoler med mange deltagere, kiosk i hallen med kage- og tøjsalg ved hjemmestævner osv. Og det har haft en stor effekt, som kan ses på årets resultat – TAK for det.
Træner/ledermøder – vi har hen over året afholdt 4 møder for træner/ledergruppen. Møderne er vigtige, dels for at dele informationer/viden og dels for at skabe et fællesskab med fælles forståelse for vores mål og værdier. Der er god opbakning og gode debatter.
Bestyrelsen har arbejdet med et projekt vedr. Frivillighed og organisering af Klubben. Der er lavet en beskrivelse af de mange opgaver, som ligger i VHK, dels for at øge overskueligheden af opgaverne og dels for at øge tilgangen af frivillige.
Andre tiltag i VHK
- Tobaksfri hal er en realitet – vi har sammen med de øvrige brugere og Viborg Kommune fået lavet området til tobaksfri – det er et godt signal at sende til vore medlemmer og brugere
- Kaffemøder med trænergrupperne – vi afviklede i vinters kaffemøder, hvor et bestyrelsesmedlem mødtes med årgangstrænerne for at drøfte dagligdagen generelt. Vi fik rigtig god respons og tiltaget fortsætter i år
- Streaming af kampe har været drøftet flere gange hen over det sidste år – specielt fordi et kommercielt firma har ønsket at streame alle kampe i alle haller i DK. Vi sagde nej tak af principielle og værdimæssige grunde – og nu viser alle anbefalinger, at der ikke bør streames håndbold i børne- og ungerækkerne
- Målsætning – flere drengespillere og flere seniordamer. Vi forsøgte at lave en indsats for at få flere drenge og damespillere til klubben. Det er svært med drenge, hvorimod vores dameafdeling er er vokset med to hold
- Trænerforum for U15, U17 og U19 – der afholdes fællesmøder for trænerne i de tre årgange hver anden måned, hvor der drøftes værdier, strategier og praktiske forhold.
Håndbolden – her har 24/25 budt på mange gode resultater, både sociale, trivselsmæssige, udviklingsmæssige og sportslige. Jeg nyder at mærke det gode humør og den gode energi, hver gang jeg kommer i hallen.
Deltagelse i stævner
- Vi i deltog igen i 24 med alle holdene i Generation Handball 
- Deltagelse i Tornby Cup i sept. 24
- Deltagelse i PåskeCup i Skive
 
- Sæsonens resultater
U7 Mix - Deltog i DGI stævner hele sæsonen
U9 Drenge - Deltog i DGI stævner hele sæsonen
U9 piger - Spillede i B og C-rækken. (Ingen slutplacering, da dette ikke bliver registreret i denne årgang)
U11 drenge – hold i A-rækken og de sluttede henholdsvis som nr. 3. hold 2 spillede i B-rækken og vandt rækken. Det sidste hold spillede i C rækken og blev nr. 2.
U11 piger - Hold 1 spillede i B-rækken og sluttede som nr 2. Hold 2 spillede i C rækken og sluttede som vinder.
U13 piger - Hold 1 spillede i A rækken og sluttede som nr. 2 i puljen. Hold 2 spillede i B rækken og sluttede som nr. 4. Hold 3 spillede i B-rækken og sluttede som vinder af rækken og hold 4 spillede i C-rækken og sluttede som nr. 2.
U13 drenge – hold 1 spillede i B-rækken og sluttede som nr. 3. Hold 2 spillede i C-rækken og sluttede som nr. 5.
U15 drenge - spillede i A rækken og sluttede som nr. 2.
U15 piger - Hold 1 spillede 2. division og blev nr. 4. Hold 2 spillede i B-rækken og blev nr. 5.
U17 piger - Hold 1 Spillede i 1. div. A og blev nr. 6 i deres pulje. Hold 2 spillede i 2. div. og blev nr. 2 i deres række.
U19 piger - Hold 1 spillede i LIGA rækken og blev nr. 4. Hold 2 spillede i 1. division og sluttede som nr. 2 i deres række. Hold 3 spillede i 1. div og blev nr. 2.
Serie 3 kvinder – blev nr. 2 i puljen
SO deltog med 3 hold i turneringen og de klarede sig alle meget fint – hold 1 blev vinder af puljen.
 
Spillere udtaget landshold
• Clara Bro – deltaget i slutrunde
• Cecilie Zimmer – deltaget i slutrunde
 
Julearrangement – vi fik heldigvis stablet en rigtig fin juleafslutning på benene i december måned i Loungen, og der var ca. 250 børn og unge, der deltog i en festlig aften med mad, julemand og pakkespil.
Der er kommet en forpagter på vores cafe – Tonny Hoberg, Vammen Kro – og det er med til at give ekstra liv i hallen.
 
For to år siden ansatte vi talentchef Nicolaj Danefeld i en kombineret stilling sammen med Aps’ og Viborg Elite. I VHK har Nicolaj haft ansvaret for U19 og samtidig lavet et arbejde for at der er sammenhæng fra U15 og til U19. Sammen med trænerne/holdlederne i årgangene har vi et attraktivt miljø, som vi kan se, der er meget stor tilslutning til.
 
Samarbejde ”ud af huset”-
- Hald Ege Efterskole – her fortsatte det gode samarbejde, hvor efterskoleelever med niveau til første hold U17 piger inviteres ind i Foreningen
- Aps’et – der er en rigtig fin dialog med Aps, og der samarbejdes om flere ting – Jens Steffensen understøtter det gode forhold.
- Ligaholdet – vi har U19 spillere, der deltager i ligatræningerne – godt både for udviklingen og motivationen
- Idrætsrådet – fint samarbejde vedr. håndboldtiltag i kommunen bl.a. Pulsåret og netværksmøder
- Viborg Elite – fint samarbejde med Mads Bendixen vedr. talentudvikling/Viborg Elite
Der skal lyde en stor tak til vore samarbejdspartnere, der bakkede op om foreningen i det forløbne år.
Tak til personalet i Viborg Station Center, BIOCIRC Arena samt Viborg Kommune, som altid er behjælpelige, når vi har brug for det.
Stor tak til Aps’ – Jens – for den positive tilgang til foreningens arbejde.
En særlig og helt speciel tak til alle de frivillige personer, som har investeret mange timer i Viborg Håndboldklub. Her tænker jeg på holdledere, udvalgsmedlemmer, forældretrænere, trænere, og alle de forældre, som har hjulpet os gennem året med forskellige opgaver.
Speciel tak til
- Jimmi Norsk Hansen - turneringsleder
- Heine Finderup Jensen - tøjmand
- Johnny Bager – materialemand
Uden jeres samlede hjælp kunne vi ikke være den forening, som vi er i dag.
 
Og endelig en speciel tak for indsatsen til bestyrelsesmedlemmerne for godt samarbejde. Igen et år med både sjove og svære udfordringer, men alle har budt ind med løsninger på de opgaver, som vi har haft. TAK
 
Børge Hansen
Formand, Viborg HK Forening

𝐏𝐔𝐋𝐒𝐀̊𝐑𝐄𝐭 𝟐𝟎𝟐𝟓 - 𝐬𝐢𝐝𝐬𝐭𝐞 𝐨𝐦𝐠𝐚𝐧𝐠.

Tak for besøget til Vestre Skole og Nordre Skoles 2. klasse - I var fantastiske at have på besøg.

Har dit barn fået lyst til mere håndbold?
Så ses vi i hal 2 kl 16:30 på tirsdag eller torsdag 💚
... Se mereSe mindre

𝐏𝐔𝐋𝐒𝐀̊𝐑𝐄𝐭 𝟐𝟎𝟐𝟓 - 𝐬𝐢𝐝𝐬𝐭𝐞 𝐨𝐦𝐠𝐚𝐧𝐠.

Tak for besøget til Vestre Skole og Nordre Skoles 2. klasse - I var fantastiske at have på besøg. 

Har dit barn fået lyst til mere håndbold? 
Så ses vi i hal 2 kl 16:30 på tirsdag eller torsdag 💚

𝐏𝐔𝐋𝐒𝐀̊𝐑𝐄𝐭 - 𝐭𝐚𝐤 𝐟𝐨𝐫 𝐛𝐞𝐬ø𝐠𝐞𝐭 𝐕𝐞𝐬𝐭𝐞𝐫𝐯𝐚𝐧𝐠 𝐒𝐤𝐨𝐥𝐞𝐬 𝟐. 𝐚̊𝐫𝐠𝐚𝐧𝐠!

Knap 60 børn i 2 haller - og det her team til at få børnene godt igennem en god omgang håndboldtræning.

Det var kæmpe fedt!

Viborg HK Tak fordi I kom og var med til at give de her børn en god oplevelse - og en masse autografer med hjem 💚.
... Se mereSe mindre

𝐏𝐔𝐋𝐒𝐀̊𝐑𝐄𝐭 - 𝐭𝐚𝐤 𝐟𝐨𝐫 𝐛𝐞𝐬ø𝐠𝐞𝐭 𝐕𝐞𝐬𝐭𝐞𝐫𝐯𝐚𝐧𝐠 𝐒𝐤𝐨𝐥𝐞𝐬 𝟐. 𝐚̊𝐫𝐠𝐚𝐧𝐠! 

Knap 60 børn i 2 haller - og det her team til at få børnene godt igennem en god omgang håndboldtræning. 

Det var kæmpe fedt! 

Viborg HK Tak fordi I kom og var med til at give de her børn en god oplevelse - og en masse autografer med hjem 💚.Image attachmentImage attachment+1Image attachment
1 måned siden

𝐊𝐎𝐌 𝐎𝐆 𝐒𝐏𝐈𝐋 𝐌𝐄𝐃!

Måske er du lige flyttet til Viborg for at studere? Eller måske mangler du en klub at spille i? Måske har du lyst til at være en del af vores fællesskab?

Træningsopstart på torsdag i næste uge - og efterfølgende møde bag efter!

Vi ses i hallen.
... Se mereSe mindre

𝐊𝐎𝐌 𝐎𝐆 𝐒𝐏𝐈𝐋 𝐌𝐄𝐃!

Måske er du lige flyttet til Viborg for at studere? Eller måske mangler du en klub at spille i? Måske har du lyst til at være en del af vores fællesskab?

Træningsopstart på torsdag i næste uge - og efterfølgende møde bag efter! 

Vi ses i hallen.
1 måned siden

Indkaldelse til Viborg HK Forenings Generalforsamling
Torsdag d. 11. september 2025, kl. 19.00 i Astrup Lounge.
Der serveres kaffe/øl/vand kage,
Dagsorden:
I. Valg af dirigent.
2. Formandens beretning
3. Forelæggelse af årsregnskab til godkendelse samt næste års budget til fremlæggelse.
4. Indkomne forslag
5. Valg til bestyrelsen –

På valg
Camilla Sølvsten - genopstiller
Jeanet Milther - genopstiller
Børge Hansen – genopstiller
Mads Skatka – afgår uden for tur
6. Valg af 2 suppleanter –
Kim Christensen – genopstiller
Michelle Grubbe Koch Nielsen – ønsker ikke genvalg.
7. Valg af revisor samt suppleant – Ulla Nielsen
8. Valg af fanebærer – nuværende Rikke Skov
9. Uddeling af Æresmedlemmernes Vandrepokal til Årets talent.
10. Uddeling af anerkendelse til årets VHK-leder og VHK ung-træner
Børge Hansen forestår motivationen
11. Uddeling af Æresmedlemsskab i Viborg HK Forening.
12. Eventuelt.
Efter generalforsamlingen (ca. kl. 20.00) vil der være et oplæg af Stine Aagaard Vangkilde - om fysisk
træning af børn/unge
Hvordan tilrettelægger vi den fysiske træning, så den er alders-tilpasset og motiverende, således vi sikrer
komplette og langtidsholdbare håndboldspillere. Stine elsker at gøre træning til en leg og få den enkelte til
at lykkes med de mål, den enkelte gerne vil opnå - både mål her og nu og på længere sigt. Træning skal ikke
være en pligt men et frirum, hvor spillerne investerer tid i sig selv.!
Stine
 arbejder til daglig som lektor i idræt på Viborg Katedralskole
 leder af Idrætsfysiologisk Testcenter, hvor hun tester både motionister og professionelle i jagten
på at præstationsoptimere

 personlig træner hos Viborg Elite med ungdomsuddannelserne
 har spillet elitefodbold i 15 år og dyrket crossfit siden 2016
 har flere nationale og internationale medaljer i vægtløftning og Croosfit/Functional Fitness
... Se mereSe mindre

Indkaldelse til Viborg HK Forenings Generalforsamling
Torsdag d. 11. september 2025, kl. 19.00 i Astrup Lounge.
Der serveres kaffe/øl/vand kage,
Dagsorden:
I. Valg af dirigent.
2. Formandens beretning
3. Forelæggelse af årsregnskab til godkendelse samt næste års budget til fremlæggelse.
4. Indkomne forslag
5. Valg til bestyrelsen –

På valg
Camilla Sølvsten - genopstiller
Jeanet Milther - genopstiller
Børge Hansen – genopstiller
Mads Skatka – afgår uden for tur
6. Valg af 2 suppleanter –
Kim Christensen – genopstiller
Michelle Grubbe Koch Nielsen – ønsker ikke genvalg.
7. Valg af revisor samt suppleant – Ulla Nielsen
8. Valg af fanebærer – nuværende Rikke Skov
9. Uddeling af Æresmedlemmernes Vandrepokal til Årets talent.
10. Uddeling af anerkendelse til årets VHK-leder og VHK ung-træner
Børge Hansen forestår motivationen
11. Uddeling af Æresmedlemsskab i Viborg HK Forening.
12. Eventuelt.
Efter generalforsamlingen (ca. kl. 20.00) vil der være et oplæg af Stine Aagaard Vangkilde - om fysisk
træning af børn/unge
Hvordan tilrettelægger vi den fysiske træning, så den er alders-tilpasset og motiverende, således vi sikrer
komplette og langtidsholdbare håndboldspillere. Stine elsker at gøre træning til en leg og få den enkelte til
at lykkes med de mål, den enkelte gerne vil opnå - både mål her og nu og på længere sigt. Træning skal ikke
være en pligt men et frirum, hvor spillerne investerer tid i sig selv.!
Stine
 arbejder til daglig som lektor i idræt på Viborg Katedralskole
 leder af Idrætsfysiologisk Testcenter, hvor hun tester både motionister og professionelle i jagten
på at præstationsoptimere

 personlig træner hos Viborg Elite med ungdomsuddannelserne
 har spillet elitefodbold i 15 år og dyrket crossfit siden 2016
 har flere nationale og internationale medaljer i vægtløftning og Croosfit/Functional Fitness
1 måned siden

Indkaldelse til Viborg HK Forenings Generalforsamling
Torsdag d. 11. september 2025, kl. 19.00 i Astrup Lounge.
Der serveres kaffe/øl/vand kage,
Dagsorden:
I. Valg af dirigent.
2. Formandens beretning
3. Forelæggelse af årsregnskab til godkendelse samt næste års budget til fremlæggelse.
4. Indkomne forslag
5. Valg til bestyrelsen –

På valg
Camilla Sølvsten - genopstiller
Jeanet Milther - genopstiller
Børge Hansen – genopstiller
Mads Skatka – afgår uden for tur
6. Valg af 2 suppleanter –
Kim Christensen – genopstiller
Michelle Grubbe Koch Nielsen – ønsker ikke genvalg.
7. Valg af revisor samt suppleant – Ulla Nielsen
8. Valg af fanebærer – nuværende Rikke Skov
9. Uddeling af Æresmedlemmernes Vandrepokal til Årets talent.
10. Uddeling af anerkendelse til årets VHK-leder og VHK ung-træner
Børge Hansen forestår motivationen
11. Uddeling af Æresmedlemsskab i Viborg HK Forening.
12. Eventuelt.
Efter generalforsamlingen (ca. kl. 20.00) vil der være et oplæg af Stine Aagaard Vangkilde - om fysisk
træning af børn/unge
Hvordan tilrettelægger vi den fysiske træning, så den er alders-tilpasset og motiverende, således vi sikrer
komplette og langtidsholdbare håndboldspillere. Stine elsker at gøre træning til en leg og få den enkelte til
at lykkes med de mål, den enkelte gerne vil opnå - både mål her og nu og på længere sigt. Træning skal ikke
være en pligt men et frirum, hvor spillerne investerer tid i sig selv.!
Stine
 arbejder til daglig som lektor i idræt på Viborg Katedralskole
 leder af Idrætsfysiologisk Testcenter, hvor hun tester både motionister og professionelle i jagten
på at præstationsoptimere

 personlig træner hos Viborg Elite med ungdomsuddannelserne
 har spillet elitefodbold i 15 år og dyrket crossfit siden 2016
 har flere nationale og internationale medaljer i vægtløftning og Croosfit/Functional Fitness
... Se mereSe mindre

Indkaldelse til Viborg HK Forenings Generalforsamling
Torsdag d. 11. september 2025, kl. 19.00 i Astrup Lounge.
Der serveres kaffe/øl/vand kage,
Dagsorden:
I. Valg af dirigent.
2. Formandens beretning
3. Forelæggelse af årsregnskab til godkendelse samt næste års budget til fremlæggelse.
4. Indkomne forslag
5. Valg til bestyrelsen –

På valg
Camilla Sølvsten - genopstiller
Jeanet Milther - genopstiller
Børge Hansen – genopstiller
Mads Skatka – afgår uden for tur
6. Valg af 2 suppleanter –
Kim Christensen – genopstiller
Michelle Grubbe Koch Nielsen – ønsker ikke genvalg.
7. Valg af revisor samt suppleant – Ulla Nielsen
8. Valg af fanebærer – nuværende Rikke Skov
9. Uddeling af Æresmedlemmernes Vandrepokal til Årets talent.
10. Uddeling af anerkendelse til årets VHK-leder og VHK ung-træner
Børge Hansen forestår motivationen
11. Uddeling af Æresmedlemsskab i Viborg HK Forening.
12. Eventuelt.
Efter generalforsamlingen (ca. kl. 20.00) vil der være et oplæg af Stine Aagaard Vangkilde - om fysisk
træning af børn/unge
Hvordan tilrettelægger vi den fysiske træning, så den er alders-tilpasset og motiverende, således vi sikrer
komplette og langtidsholdbare håndboldspillere. Stine elsker at gøre træning til en leg og få den enkelte til
at lykkes med de mål, den enkelte gerne vil opnå - både mål her og nu og på længere sigt. Træning skal ikke
være en pligt men et frirum, hvor spillerne investerer tid i sig selv.!
Stine
 arbejder til daglig som lektor i idræt på Viborg Katedralskole
 leder af Idrætsfysiologisk Testcenter, hvor hun tester både motionister og professionelle i jagten
på at præstationsoptimere

 personlig træner hos Viborg Elite med ungdomsuddannelserne
 har spillet elitefodbold i 15 år og dyrket crossfit siden 2016
 har flere nationale og internationale medaljer i vægtløftning og Croosfit/Functional Fitness
1 måned siden

Vi er vilde med vores yngste spillere!
Vi har fundet en fantastisk træner, der er klar til at tage imod nye og tidligere spillere.

Kom og spil med!
... Se mereSe mindre

Vi er vilde med vores yngste spillere! 
Vi har fundet en fantastisk træner, der er klar til at tage imod nye og tidligere spillere.

Kom og spil med!
1 måned siden

“𝐉𝐞𝐠 𝐠𝐢𝐝𝐞𝐫 𝐬𝐪 𝐝𝐚 𝐢𝐤𝐤𝐞 𝐭𝐫æ𝐧𝐞 𝟑 𝐠𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐨𝐦 𝐮𝐠𝐞𝐧”

… og det behøver du heldigvis heller ikke!
3 træningstider om ugen giver den perfekte mulighed for at være fleksible og få alle med. Man kan træne de dage man har mulighed for.

Kom og spil med 💚
... Se mereSe mindre

“𝐉𝐞𝐠 𝐠𝐢𝐝𝐞𝐫 𝐬𝐪 𝐝𝐚 𝐢𝐤𝐤𝐞 𝐭𝐫æ𝐧𝐞 𝟑 𝐠𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐨𝐦 𝐮𝐠𝐞𝐧”

… og det behøver du heldigvis heller ikke!
3 træningstider om ugen giver den perfekte mulighed for at være fleksible og få alle med. Man kan træne de dage man har mulighed for. 

Kom og spil med 💚
Indlæs flere