VIborg HK søger U18 Pigetræner

Brænder du for udvikling af unge håndboldtalenter, så har du nu muligheden for at blive en del af en spændende trænergruppe som skal varetage træningen og udviklingen for U14, U16 og U18 piger i VHK.

Trænergruppen består i forvejen af 4 trænere som alle arbejder på at udvikle sig selv, hinanden og ikke mindst alle de unge håndboldspillere i VHK. Din primære opgave bliver omkring U18 piger.

Vi forventer at du har lyst til at dele ud af dine erfaringer og ikke er bange for at prøve dig selv af. Vi forventer højt humør, masser af gå på mod til at udleve Viborg HKs værdier i praksis.

Hvis dette har din interesse og du gerne vil høre mere, er du velkommen til at kontakte Mads Møller Mikkelsen på mail : mads064m@viborgskoler.dk, eller Lars Friis Hansen på lafri@as3.dk.  I mailen forventer vi at, du skriver lidt om dig selv, hvilke træner erfaringer du har, samt hvilke trænerkurser du har deltaget i.