temadag-omkring-viborg-hk

Temadag omkring Viborg HK

Vi har i bestyrelsen længe gået med tanken om at lave en temadag, hvor vi sætter Viborg HK på dagsordenen, og hvor vi rigtigt gerne vil høre dine synspunkter omkring klubben og nogle af de punkter, som vi vil lægge op til, at vi skal vende på denne dag. Vi vil bl.a. gerne høre dine synspunkter og ideer til Forbedring af klublivet i Viborg HK Bredde kontra elite – er det modsætninger, eller kan de forenes? Hvordan fortæller vi bedst den gode historie om Viborg HK? Der vil bl.a. komme et indledende indlæg omkring hvert punkt fra en person, der ikke har sin daglige gang i Viborg HK. Vi vil derfor gerne invitere dig til at komme til Temadag omkring Viborg HK lørdag 21. januar kl. 10.00 – 14.00 i Wilbek Lounge, og vi håber meget, at du har lyst og kan finde tid til at deltage. Vi har bedt Ole om at undgå at lægge kampe den dag sådan, at flest mulige kan deltage. Som facilitator og tovholder på dagen har vi været så heldige, at Ulrik Wilbek frivilligt har meldt sig til opgaven, da det er noget, som interesserer ham meget. Så det skulle være lagt i de bedste hænder. Så skynd jer at sætte et stort kryds i kalenderen. Af hensyn til bestilling af frokost vil vi gerne, at I tilmelder jer på Conventus. Link til tilmelding findes i øverste højre hjørne af foreningens hjemmeside www.vhkforening.dk.

Vi glæder os til at se jer alle.

Bestyrelsen for Viborg HK Forening