Følg os på Facebook

• Entusiasme

2. div. Herrer, Viborg Håndboldklub – sæsonen 2017-2018

”Vi vil herrehåndbold”….
Viborg HK Forening har ansvaret for herrehåndbolden i Viborg HK. Foreningen har i den forbindelse nedsat et herreudvalg, som via et kommissorium har rettighederne over herrelicensen de kommende 4 år – og dermed også ansvaret for 1. holds herrer i Viborg HK, der i sæsonen 2017-2018 spiller i 2. div.

Projektet blev startet op i august 2014 og fokus var det 1. år på rammen og setup’et omkring holdet – ikke mindst det økonomiske, udfra devisen: ” Vi bruger ikke én krone førend vi har én krone”. Alle sponsorater, der tilbydes til herreudvalget fordeles med 95% til 1. holds herrer og 5% til Foreningen Viborg HK som en slags licensbetaling.

Vi tror på dette projekt og vi arbejder hårdt på at støtte op om spillerne – det fortjener de, de knokler seriøst med både mental, fysisk og håndboldmæssig træning hver eneste uge for hele tiden at udvikle og forbedre sig.
Rammerne omkring holdet kom på plads i sidste sæson og vi vil løbende arbejde på at udvikle og forbedre disse. Erhvervsklubben omkring herrerne, som er et netværk for erhvervsfolk, der kan lide en svedig herrefight og lugten af harpiks vil vi forsatte udbygge og et nyt tiltag med ”Players Sponsorater” er netop søsat.

Du er altid velkommen til en uforpligtende snak om det spændende udviklingsprojekt i forlængelse af denne korte introduktion.
Du kan også følge os på denne facebookside, del gerne – og fortæl dine venner om dette initiativ.
Vi spiller alle vores hjemmekampe i Viborg Stadionhal 2. Der er fri entre til alle hjemmekampe.
Kom og støt holdet, alle ved, at det er endnu sjovere at spille, når der er fuld opbakning på lægterne…

Velkommen til en ny spændende sæson for VHK’s Herrer i 2. div.